B r a t i s l a v a, 14. marca 2013 – Klienti poisťovne Genertel, ktorí za minulý rok aspoň raz využili asistenčnú službu, by ju svojim známym určite odporučili. Vyplýva to z výročnej správy spoločnosti Europ Assistance, ktorá poisťovni Genertel poskytuje asistenčné služby.
Hodnotenie kvality asistenčných služieb
Číslo počtu sťažností hovorí o kvalitách poskytovaných služieb samé za seba. Za minulý rok nebola zaznamenaná ani jedna sťažnosť. Na jednotku klienti ohodnotili profesionálny prístup a ochotu odťahovej služby, včasnosť pristavenia náhradného vozidla a spokojnosť s ním, ako aj celkovú kvalitu poskytovaných služieb.
Vo väčšine prípadov sa využívala odťahová služba
Väčšina vodičov volala na číslo asistenčnej služby, aby im pomohla s odtiahnutím vozidla. Týkalo sa to 77% prípadov. Ďalších 21,5% vodičov využilo služby diaľničnej asistencie. Najčastejšou príčinou asistenčného zásahu bola porucha vozidla (42%), nehoda (29%), vybitá batéria (16%), v ďalších prípadoch problém s kľúčmi, defekt a zámena či nedostatok paliva.
Zdroj: Europ Assistance – Rozdelenie poskytnutých služieb
Zásahy doma aj v zahraničí
Asistenčná služba nezasahovala len na domácej pôde. Jej služby sa využívali aj v zahraničí, najčastejšie v Rakúsku, Česku, Nemecku, Chorvátsku, Maďarsku a Taliansku. Klienti poisťovne Genertel sa tak môžu spoľahnúť na jej služby, kdekoľvek sa nachádzajú. O pomoc či radu na cestách je možné požiadať 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Stačí zavolať na číslo asistenčnej služby.
Príchod špecialistov do 60 minút
Pokiaľ sa klienti poisťovne Genertel dostanú do situácie, ktorá vyžaduje pomoc asistenčnej služby, 89,8% z nich nečaká na príchod špecialistov dlhšie ako 45 minút. Vo vyše dvadsiatichdvoch percentách prípadov špecialisti dorazili na miesto určenia už do 30 minút.
Na výtlku som poškodil nápravu. Auto bolo nepojazdné. Potreboval som odťah do servisu. Stalo sa to priamo v meste . mám vozidlo citroen a servis tejto značky je priamo tam. Volal som preto do servisu a oni povedali, že ihneď pošlú svoj odťah. Samozrejme viem, že odťah niekedy stojí viac ako oprava. Volal so teda asistenčnú službu. Spýtal som sa na možnosť odťahu . Vraj odťah vykonávajú pre poisťovňu zmluvní partneri. Môžu prísť tak do 2/4 hodiny. Spýtal som sa preto, ak použijem odťah servisu , keďže poisťovňa aj tak použije iba zmluvného partnera a nie svoje vozidlo, či ten odťah uhradí. Bolo mi povedané, že áno . Tak som veľmi zvedavý. Bolo to iba v rámci mesta a cena 80 € .